Waarom nu zoekmachine optimalisatie?

Krijg deskundig advies van het team van SEO’s van Conductor over het updaten van uw post-pandemische zoekmachine optimalisatie strategie.

Nu meer mensen thuis werken en zich tot Google wenden voor antwoorden, is het belangrijker dan ooit dat bedrijven over informatie beschikken die klanten helpt bij het onderzoeken en overwegen van aankopen en behoeften. Zoekmachine optimalisatie is de beste manier om de informatie die uw organisatie heeft in handen te krijgen van mensen die zoeken.

Zoekmachine optimalisatie is een van de beste, goedkope manieren om zichtbaarheid op de lange termijn voor uw organisatie te garanderen, wat steeds belangrijker wordt omdat budgetten worden verlaagd en advertentiedollars worden verspild. Als u uw team wilt laten zien dat ze nu in SEO moeten investeren, is daar nu een hulpmiddel voor.

Welke SEO’s fout gaan bij Google-updates

Bij het behandelen van Google-algoritme-updates voor bijna twintig jaar, is een trend die je keer op keer opmerkt, hoe SEO’s de neiging hebben om twee dingen te doen. Veel SEO’s geven de schuld aan een Google-algoritme-update voor het dalen van hun ranking en veel SEO’s proberen vaak uit te vinden aan welke rankingfactoren ze moeten werken voor een specifieke site. Het punt is dat dit vaak de verkeerde manier is om Google-algoritme-updates aan te pakken.

In mijn keynote tijdens onze virtuele SMX Next vorige maand heb ik de afgelopen 20 jaar aan Google-algoritme-updates behandeld en waar SEO’s zich in de toekomst op moeten concentreren. Ik organiseerde later een panel met een paar ervaren SEO’s om Google-algoritmen te bespreken, ik vroeg deze experts, wat doen SEO’s vaak fout aan deze Google-updates.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *